ProfiTEL

Masowa wysyłka listów

Kompleksowa obsługa korespondencji masowej

wydruk, zaadresowanie, zakopertowanie listów, dostarczenie ich do odbiorcy za pośrednictwem dowolnego operatora pocztowego.

Nie trać czasu na przyklejanie znaczków, stanie w kolejkach, składanie dokumentów, kopertowanie.

Usługa masowej wysyłki listów obejmuje:
  • doręczanie masowej korespondencji za pośrednictwem wybranego przez klienta operatora pocztowego lub firmy kurierskiej,
  • możliwość segregacji korespondencji na poszczególnych operatorów pocztowych,
  • racjonalizację kosztów.
Usługa masowego wysyłania listów to możliwość wysłania tradycyjnych, papierowych przesyłek listowych do tysięcy odbiorców w jednej chwili.

Jak to działa?
Wystarczy stworzyć jeden dokument elektroniczny i przygotować bazę odbiorców. ProfiPost zajmie się odpowiednim i w pełni bezpiecznym przetworzeniem dokumentów oraz wysłaniem ich do wskazanych odbiorców.

Jeszcze więcej korzyści

Podczas definiowania przesyłki zyskujesz szereg dodatkowych opcji wyboru:
  • rodzaj papieru,
  • rodzaj wydruk (kolor, czarno – biały),
  • format koperty,
  • szablon koperty,
  • operator przesyłki (Poczta Polska, inPost, kurier),
  • rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, polecona priorytetowa, ekonomiczna),
  • personalizacja przesyłek.

Personalizuj i monitoruj

ProfiPost to możliwość personalizacji przesyłek indywidualnie dla każdego odbiorcy. To wyraźny sygnał szacunku i uznania w stronę osoby do której adresowany jest list, a z drugiej strony o wiele większa pewność, że korespondencja będzie potraktowana przychylniej w porównaniu z powielonym, niezróżnicowanym listem.

Jak to działa?
Na dowolnej stronie dokumentu w dowolnej lokalizacji można umieścić np. nazwę i adres odbiorcy. System ProfiPost automatycznie wygeneruje spersonalizowane dokumenty w oparciu o listę wysyłkową. Dzięki temu dokumenty zawarte w każdej z przesyłek zostaną indywidualnie zaadresowane do każdego z odbiorców.

Korzystając systemu ProfiPost istnieje możliwość sprawdzenia w dowolnej chwili, na jakim etapie przetwarzania znajdują się w danym momencie Państwa przesyłki. Każda z przesyłek przyjętych do realizacji ma nadany numer identyfikacyjny, który pozwala na monitorowanie jej statusu. Przekazując numer przesyłki swoim kontrahentom dajecie im Państwo możliwość śledzenia jej statusu, dzięki czemu buduje się większe zaufanie w relacjach biznesowych.

Obsługa zwrotów

ProfiPost działa w dwie strony. Proponujemy rozwiązania polegające na bezpośredniej obsłudze zwrotów.

Zwroty niedoręczanych przesyłek masowych kierowane są do ProfiPost, gdzie wykonywane są następujące czynności:
  • identyfikacja w oparciu o kody kreskowe i bazę wysyłek,
  • określenie nowego statusu przesyłki.
Podziel się tekstem ze znajomymi:

CENTRUM POMOCY

›› FAQ